LITE ÅSIKTER

läste nyss ett inlägg på fb som Nicky Muscat skrev:
"Ni tjejer som klagar på killar, och att ni har killproblem.
"Killproblemen" ökar bara ju fler ni håller på med samtidigt, så försök hålla er till en så minskas även era klagomål på oss, och därav problemen!
Ni har aldrig tänkt på att det kan vara NI själva det är fel på ibland eller? sorgligt att vi killar skall få stå som syndabockar till era "problem" :)

& Ni som läser detta men ändå inte kommer lära er något utav det här tipset,

Här kommer några andra ;

Köp ett par trosor med hänglås, blunda och kasta bort nyckeln, funkar inte det och ni råkar hitta nyckeln så föreslår jag att ni
limmar på en blöja på er själva, och funkar inte det så kan jag trösta er med att ja snart tar en utbildning i svets, så kommer behöva praktikplatser,
så jag svetsar gärna ihop ett par järntrosor åt er, ogenomträngbara jävlar 100% järn och inte made i china, utan made by nicky

/ Dr SvetsarNicky"



så himla sant enligt mig. vi tjejer är inte ett dugg bättre än killar. alla kan vara riktiga svin. sedan beror det ju på hur man väljer att se på saken. vissa kan acceptera att det är dom som gjort fel, medans vissa andra skyller ifrån sig och säger att den andra är en idiot. och sen finns det ju riktiga svin också. men dom får skylla sig själv när dom sitter där 80 år gammal utan en enda vän eller nånting!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0