Det är dags att säga hejdå

"It's crazy how we don't even talk, and i still think of you in every single place that i walk. In my home, in my city i guess you left a mark. Aint it funny how you miss the brightest times when it's dark. But, the love of my life is turning in to anonymous so now your'e a stranger that i don't wanna miss. A stranger where all of my clothes, laundry, dresses been. I should throw them out, i should just forget it. The past can only hurt you if you let it. But i let it, cause it's still about you. Life is fucking crazy but it's crazyer without you."
 
 
Hur ska jag börja? Jag tänker inte kasta skit. För jag vet att det vi hade var så sjukt mycket bättre än så. Vi var lyckliga tillsammans, för det mesta. Jag vet även att hon fick mig till en mycket bättre och ärligare människa. Jag insåg mina svagheter, jag accepterade min depperition, jag accepterade mitt alkoholproblem. Jag blev starkare. Jag delade även en av dom bästa perioder i mitt liv tillsammans med henne. Hon fick lära känna en del av mig som ingen annan sett, en del jag inte visat för någon annan förut. Jag kände känslor jag aldrig trodde jag skulle känna. En kärlek jag inte trodde var möjlig. Jag såg en ljus framtid för första gången i mitt liv. 
Nu är det annorlunda, men jag klandrar ingen. Vi hade en underbar tid tillsammans, en tid jag inte vill glömma. En tid jag hoppas på att kunna se tillbaka till utan att få tårar i ögonen varje gång inom en framtid. Jag ångrar ingenting. Allting händer av en anledning. 
Sen det jobbigaste just nu är att jag förlorade inte bara min flickvän, fästmö osv. Utan jag förlorade även en bästavän. En person som fanns där för mig när jag låg och skrek av ångest på nätterna. En person som såg på mig så fort någonting var fel. En person som jag hade så sjukt roligt med. 
Hur glömmer man någon sådan? Det går inte. Jag kommer aldrig glömma henne. Aldrig någonsin. Jag kommer alltid älska henne. Vad som än händer så har vi underbara minnen tillsammans.
 
Jag vet inte ens varför jag skriver det här. Antagligen så behöver jag väl bara ett avslut liksom, få ut allting. Jag måste avsluta det här kapitlet och börja på nästa. Dock så kommer jag inte ens få med hälften av det jag vill få sagt här då jag har total black out just nu. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fyfan vad jag bröt ihop när jag laddade upp dom här bilderna nu. Men samtidigt så vill jag inte undvika det vi haft, jag vill klara av det. Jag vill kunna titta tillbaka med ett leende. För Kim är en stor del av mitt liv, det kommer hon alltid att vara. Det går inte att ändra på, hur mycket jag än vill. 
 
Jag vill bara avsluta med att säga tack, tack för allt. Tack för tiden vi hade tillsammans. Och jag hoppas för allt i världen att du får ett underbart liv. För nu måste jag släppa dig, en gång för alla. Jag måste vända blad. Jag kan inte fortsätta checka in på din blogg för att se om du mår bra. Det går inte längre. 
Så tack för allt vi hade och för att du fick mig att bli en bättre människa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0